Follow me

ninastagram

2014/11/30

Happily Ever After~ウェルカムボードのオーダー~

昨日の結婚式では大好きな友達にウェルカムボードを贈りました。

日本のお客様からオーダーの多いウェルカムボード、
いろいろなスタイルで描いています。

今回はお姫様のような花嫁だったので、
まるで古いおとぎ話の挿絵のような雰囲気でレタリングも背景も描いてみました。


I attended to one of my best friends' wedding yesterday!
She was stunning!!
She is a fairy tail princess! 




もともともらっていたドレスの試着の写真から、
当日の彼女の姿を想像して描いたのですが、昨日の本番になってびっくり!
髪型が私の描いた髪型そのものでした!
本当にお姫様のようで綺麗でした。

I drew a custom illustration for them as a gift and
they displayed it at the entrance.
I love the details of this illustration,
the lace and the lettering.



レタリングはかなり凝ったものにして、最後にグリッターをちりばめました。
魔法にかけられたような昨日という日がずっと記憶にのこりますように…


レタリングより更にこだわったのは本当に素敵だったゴージャスなレース。
ドレスは純白のもので、キラキラとした輝きのあるレースがとっても繊細で特徴的でした。

レースを表現するのはとっても細かい作業で毎回、手をかけていますが、
実はとっても好きなモチーフ。

Her dress was a beautiful A-line white dress with delicate lace.
It requires a great deal of time and labor but I love drawing lace details.
I also wanted to add sparkle to this lovely couple illustration
so I used some glitter for lettering and it came out just perfect!


日本ではとっても需要が高いウェルカムボード、
結婚式が終わった後でもおうちに飾れるようにデザインなど綿密に相談して描きます。
オーダーは個人的なメッセージでもEtsyのショップでも受け付けます。
ただぜひショップInstagramを見てから、どんなスタイルの絵がいいか
選んで指示してくださいね!!

You can order by direct message or from my Etsy shop.
Before ordering, please check my illustrations out on the shop page
or on Instagram and tell me which style you want for the commission!

0 件のコメント:

コメントを投稿