Follow me

ninastagram

2014/02/17

Our first dance

The first dance is something that is not common at all in Japan.
This must have been the wow moment for our Japanese guests.
We didn't actually dance! but looked at each other holding hands and
let ourselves go with the beautiful song that my sister sang.

ファーストダンスは、私たちの結婚式の数少ないイベントの中でも
もっとも大事な瞬間でした。
日本ではあまりしないことなのでゲストも見ていて楽しかったかな。
ドレスもボリュームのあるものだったので、踊ったというほどでもありませんが、
見つめあって、手を取り合って、姉の歌う美しい歌に身を任せました。







Asking my sister to sing “Dream a little dream of me” was the right decision!
It was so so so soooooo beautiful!




After the first dance, we asked our family to join us in the last half of the song,
and after that, asked everyone to join us on the dance floor!
A lot of people hit the dance floor as I'd planned!
It was such joy.

ファーストダンスの後は、家族に参加してもらい、
姉に歌ってもらった曲の最後の半分をみんなでダンスしました。
そしてスローな曲を交えながら、だんだんとゲストのみんなも参加して
ダンスフロアーは熱く盛り上がりました!計画していた通り!
とっても幸せな時間でした。





0 件のコメント:

コメントを投稿