Follow me

ninastagram

2014/01/14

Rehearsal dinner2


ディナーはだいたい7時前頃から2時間、3時間ほど。
ゴルフクラブにあるレストランのテラス席を貸しきりました。
この会場が素朴でとても素敵で、絶対にここでやりたいと思ったのです。

We started from around 7pm and stayed there for 2 to 3 hours.
The terrace was amazing, just as I imagined.
It was perfect to hold this big family together.



They don't speak the same language but united as one to celebrate my wedding!
同じ言語をしゃべらない20人の大人が、私の結婚式のために一同に集まって
ひとつになった気がして、とても嬉しかった!




パパはどことなく感慨深い様子。(疲れてただけ??)
腕に影をおとすお花を愛でていました!

My dad looked somehow emotional?? or just tired??
He was having fun with the flowers!



I really wanted to hire a catering company for the rehearsal dinner
but I couldn't afford so the golf club prepared the food.
It was Chinese,  I thought it wouldn't match our style but the food looked 
beautiful and it was even photogenic!! 

本当はリハーサルディナーにもケータリング会社を、と思っていたのですが、
そこまでしてしまうと費用が大変だったので、ディナーはゴルフクラブにお願いしました。
中華料理だったので、合わないかなと思いきや・・・見た目も味もとってもよかった!


0 件のコメント:

コメントを投稿