Follow me

ninastagram

2014/01/22

Reception and After party hair





After the ceremony, I removed the gem stone earrings and the headpiece
and put these earrings on.
If I could have another wedding reception someday,
I would go for some even-bigger earrings!
I also changed my lip color from beige to pink.

挙式後は、ヘッドピースを外し、ピアスを変えました。
本当はもっと大きなピアスにしたかったのだけれど、気に入るデザインのものが
なかったのです。
他にはリップをベージュからピンクに変えたくらい。




Due to the day before preparation, I couldn't color my nails until getting things done.
Finally, when almost everything was done, it was already 2:30 in the morning.
I colored my nails green to go with my whimsical bouquet!

前日は準備があったので、普通の花嫁のようにネイルサロンで
結婚式用のネイルにすることはできませんでした。
そして準備が朝の3時までかかったので、それからマニキュアとペディキュアを仕上げました。
カラフルで素敵なブーケにあわせて、ずっと前から色は決めていました。






At the after party, I didn't put any accessories on besides these big peonies.
My hair stylist did a great job and didn't take any more than 15 minutes to 
change my hair to fishtail braid.
I put fancy red lip and was ready to party!

アフターパーティーではアクセサリーは外し、この大きな芍薬の花を目立たせました。
ひろちゃんはヘアチェンジをものの10分くらいで終えて、
この素敵なフィッシュテイルに仕上げてくれました。
真っ赤なリップをつけて、レセプションから雰囲気をぐっと変えたつもりです。

0 件のコメント:

コメントを投稿