Follow me

ninastagram

2013/11/24

Bouquet



Look at my beautiful bouquet!!! Huge and exactly how I expected it to be!
期待通りのできばえ!大きくて美しい素晴らしいブーケでした。




It suited the theme perfectly and looks gorge in the pictures!
Those little ones were for our sisters who stood along with us at the ceremony.
Their dresses were beautiful and went perfectly with each bouquet.

テーマにも合っていたし、写真にも映える素敵なブーケ。
小さいものは私たちの姉用で、挙式で持ってもらいましたが、
彼女たちのドレスも素敵な色のものばかりだったのでとっても合っていました!



My nail color and the bouquet! PERFECT!
グリーンのネイルもとても合っていると思います!

本当に素敵なお花をありがとう、美和さん。



0 件のコメント:

コメントを投稿