到着したものを見てみると
かなりシークインの部分がボロボロ。
包みから出すと
ホロホロとスパンコールが落ちてくるのでした。。。
こういうものなのか、と少し悩みましたが、
ママとエウヘ、そしてレヴューを書いている
たくさんのひとたちの意見を参考にして、
free peopleのカスタマーサービスに連絡し、
交換することになりました。
ところが、まだ日本に渡ってきていないfree people、
アメリカの事業所にこのドレスを返送し、
返送代金の領収書を送り、
返金してもらい、
新しいドレスを待つという、かなり面倒な作業が待っています。
これも自分で決めたこと、
落ち込んでいないでやるしかない!
ただ、どうして単純に見えることが
うまくいかないんだろうと、少し気を落としてしまいます・・・
The dress for the after party arrived!
I ordered it through Free People's online shop.
I took the shimmy dress out from the box and
I'm sad.
I LOVE the dress itself but the sequins are already coming apart...
There are loose threads on the dress.
The dress costs more than $190.
It is just too sad that they don't know how much people like the products.
If they were responsible enough there wouldn't be any problems.
They'd get more satisfied customers who will come back to buy their products.
I also want their customer service to be better, more polite and smarter.
I just hope the replacement will arrive in time and be perfect...
0 件のコメント:
コメントを投稿